17/12/08

1

Ευτυχώς που είμαι αισιόδοξος άνθρωπος.
Αλλιώς δεν θα την είχα βγάλει καθαρή. Με τίποτα.
Σχεδόν δύο μήνες άνεργος. Αρχικά στάθηκα τυχερός γιατι με το που τελείωσα τις σπουδές βρήκα αμέσως δουλειά. Αλλά μάλλον το σύμπαν αποφάσισε οτι αυτό παραήταν εύκολο, οπότε απολύθηκα. Ε, εντάξει δεν ήταν και καμία σπουδαία δουλειά, δεν το πήρα και πολύ βαριά.
Έκτοτε άρχισα την αναζήτηση καινούριας δουλειάς. Βλέπω τις αγγελίες και αναρρωτιέμαι.
Υπάρχει άνθρωπος που να είναι το πολύ μέχρι 35, να έχει τελειώσει ανώτερες σπουδές και το στρατιωτικό, να έχει μάθει να μιλάει 2-3 γλώσσες και να έχει και προϋπηρεσία 5-6 χρόνια?
Γιατι αν υπάρχει, εγώ θέλω πολύ να τον γνωρίσω. Να μου πεί πως τα πρόλαβε.
Δεν κοιμάται ποτέ?
Δεν έχει προσωπική ζωή?
Έχει την δυνατότητα να μεταφέρεται με διακτινισμό?
Μπορεί να είναι σε 2 μέρη ταυτόχρονα?
Γιατί εγώ ο κακομοίρης, με μια ψωροδουλίτσα και έναν γκόμενο, είχα τα χέρια μου γεμάτα. Δεν προλάβαινα τίποτε άλλο!
Και τώρα που είπα γκόμενο. Το ξέρατε εσείς οτι η ανεργία φέρνει και αγαμία?
Ναι,ναι και ας έχεις σχέση. Γιατί αρχίζει και σου γκρινιάζει.
"Δεν κοιτάς να βρείς καμία δουλειά,στο sex το μυαλό σου!"
Δηλαδή για να καταλάβω, αν δεν κάνεις sex έχεις περισσότερες πιθανότητες να βρείς δουλειά? Με ποιά ακριβώς λογική συμβαίνει αυτό?
"Δεν σε βλέπω να αγχώνεσαι και πολύ"
Ναι,αυτό είναι ένα πρόβλημα που έχω. Μάλλον μου λείπει κάποιο χρωμόσωμα που σχετίζεται με το άγχος, γιατί δεν αγχώνομαι σχεδόν ποτέ. Αλλά εγώ αυτό το βλέπω ως θετικό. Γιατί δεν βλέπω πώς το να κάθεσαι και να ξεφυσάς όλη μέρα και να καταριέσαι την μοίρα σου θα σε βοηθήσει.
Τέλος πάντων. Κάπως έτσι έχει η κατάστασή μου για την ώρα.
Α, και καλή μου αρχή με το blog.
Thanks σε όσους διαβάσατε!

22 σχόλια:

  1. Kαλή αρχή και σύντομα με δουλίτσα! :)
    Τι έχεις τελειώσει αν επιτρέπεται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ Keen...
    Marketing έχω τελειώσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kαλή αρχή πολύχρωμε!
    :)
    Καλή η αισιοδοξία .. μη τη χάσεις!
    Δυστυχώς..έτσι όπως είναι η κατάσταση πολλοί είναι στην ίδια θέση με σένα, και προς τα κει οδεύουν ακόμη περισσότεροι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλή αρχή κι από μένα, επιμονή σε όλα τα επίπεδα και κράτα την αισιοδοξία σε σταθερά επίπεδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Thanks roadartist και blueprint. Κι εγώ ελπίζω η αισιοδοξία μου να παραμείνει σε υψηλά για την εποχή επίπεδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. "Υπάρχει άνθρωπος που να είναι το πολύ μέχρι 35, να έχει τελειώσει ανώτερες σπουδές και το στρατιωτικό, να έχει μάθει να μιλάει 2-3 γλώσσες και να έχει και προϋπηρεσία 5-6 χρόνια?
    Γιατι αν υπάρχει, εγώ θέλω πολύ να τον γνωρίσω. Να που πεί πως τα πρόλαβε."

    Φυσικά και υπάρχει. Θα τον βρείς εδω.

    http://shyhunterz.blogspot.com/2008/12/ultimate-shy-hunter.html

    "Γιατί εγώ ο κακομοίρης, με μια ψωροδουλίτσα και έναν γκόμενο, είχα τα χέρια μου γεμάτα. Δεν προλάβαινα τίποτε άλλο!"

    Εγώ ενίοτε, και χωρίς κανένα από τα δύο παραπάνω assets, πάλι δεν προλάβαινα τίποτα. F*ck!...
    Καλή αρχή και κουράγιο. Είναι προφανές πως ο γκόμενος σου θέλει παιδί:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλή αρχή και από μένα. περιμένωντας το 2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή αρχή και καλή τύχη με την αναζήτηση εργασίας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. shyhunter o MacGyver?Ε,οκ αυτόν δεν μπορώ να τον συναγωνιστώ!
    tovene και good as you, Thanks

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σ’ επισκέπτομαι κι εγώ. Έχεις όλο το χρόνο μπροστά σου, μην ανησυχείς! Όλα γίνονται, με αρκετή δουλειά βέβαια και σωστό προγραμματισμό. Δε χρειάζεται να παραμελείς τίποτα εις βάρος κάποιου άλλου. Καλή σου τύχη εύχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλωσηρθες στον κοσμο των bloggers....καλες αναρτησεις σου ευχομαι...οσο για το θεμα σου και γω στα ιδια βρισκομαι...τελος δεκεμβη ληγει η συμβαση μου στην τραπεζα και απο 01/01/2009 ειμαι και επισημα ανεργος....οποτε μας κοβω να ψαχνουμε μαζι για δουλεια...και τωρα που το σκεφτομαι θες να ανοιξουμε μια δικη μας επιχειρηση;;;;ακουω προτασεις...
    χα!χα!χα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. kali arxi kai kalo apotelesma stin evresi ergasias!!!...k kales giortes episis mias k plisiazoun apeilitika k aftes...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ώστε η ανεργία φέρνει και αγαμία, ε; Έτσι εξηγούνται πολλά....
    Καλή αρχή στη μπλογκόσφαιρα κι από μένα, Zig Zag!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Thanks Pink Fish

    Johnny δική μας επιχειρηση ε?Καλή ιδέα...Α,και welcome to the club!

    Mr Without, thanks

    Ντέμη μου,άστα να πάνε...φέρνει πολλά δεινά η ανεργία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλωσήρθες! Όσο για τη δουλειά, ε αυτά διορθώνονται!

    Είναι σημαντικό που έχεις boy.. Και επίσης σημαντικό ότι απ' τη φύση σου είσαι άνθρωπος που δεν αγχώνεται!

    Θα σε επισκέπτομαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλη σου αρχη στο μπλογκ.Θα δεις ειναι γαματα εδω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλή αρχή και από μένα!
    Το ότι η ανεργία φέρνει αγαμία όχι δεν το είχα ακούσει.. λολολ!
    Μα δηλαδή να μην υπάρχει κάτι να ασχοληθούμε; Ή όλα ή τίποτα;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Thanks Κώστα και Elemenrstv.
    Hfaistiona δυστυχώς... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. πολύχρωμε@ ναι υπάρχει. εγώ πάλι μια εποχή που πέρασα ζόρι, μα βαλτοί ήτανε οι άντροι; εγώ τις μαύρες μου, κι αυτοί ουρά -ανοίξαμε και σας περιμένουμε στο σταυρό αγίας παρασκευής. μου σπάγανε τα νεύρα κι είμαι και ζωχάδας τύπος. σιχτίρ. γίεν εσύ το προιόν και κάνε μια καλή στρατηγική προώθησης του εαυτού σου ως brand στην αγορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή